Northernlights Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 http://www.foxnews.com/story/0,2933,276733,00.html
Northernlights Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Gå til foxnews.com det står der.
Gjest thricane Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 jeg kom inn på linken. så grusomt. skumleste bare da, men slik jeg forstod døde begge to...?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Å sjitt. Men det kn vel skje alle. Men lurt å låse dørene i det minste...
Northernlights Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Ja,det kan jo skje "alle", men nå lå jo denne dagmammaen og sov,da....mens to små dagbarn under 2 år gikk ut alene og druknet. Må ha det skikelig fælt hun nå. Sover dere som er dagmamma når dere har dagbarn? Kan ikke tro det er så vanlig akkurat det,da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå