Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike clips til å ha på skulderselene i bilsetet, slik at hun ikke klarer å tre armene igjennom å komme seg løs? Haster!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det? Men når du sier det så trenger vi også noe sånt. Kanskje vi kan bruke slike klips som man egentlig fester vottene med. Tror jeg skal prøve det. Det er så dumt å måtte stoppe bilen får å få på henne selene igjen og jeg er redd for at noe skal skje skkurat når hun har fått de av seg.

Skrevet

Kom på at jeg kan prøve om borrelås gjør nytten, det har jeg liggende!

Skrevet

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener,for selene skal da være så stramme at ungene ikke greier å ta gjennom armene!

Skrevet

Alle barneutstyrsbutikker har dem, bare spør i kassa :-) Vi betalte 30 kroner :-)

Skrevet

hvordan klarer de å få armene ut??vi har det så stramt vi at det har hun ikke mulighet til å gjøre.

Skrevet

Jeg satt også å gapte for ett års tid siden, da en veninne av meg fortalte at sønnen hennes klarte å sno seg ut av bilsetet! Skjønnte ikke hvordan i alle dager han klarte det.... Og nå er vi der selv. Hun vrir seg løs uansett, og ja, vi strammer selene så hun nesten mister pusten, hjelper ikke det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...