Monstermamma Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike clips til å ha på skulderselene i bilsetet, slik at hun ikke klarer å tre armene igjennom å komme seg løs? Haster!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Finnes det? Men når du sier det så trenger vi også noe sånt. Kanskje vi kan bruke slike klips som man egentlig fester vottene med. Tror jeg skal prøve det. Det er så dumt å måtte stoppe bilen får å få på henne selene igjen og jeg er redd for at noe skal skje skkurat når hun har fått de av seg.
Monstermamma Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Kom på at jeg kan prøve om borrelås gjør nytten, det har jeg liggende!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener,for selene skal da være så stramme at ungene ikke greier å ta gjennom armene!
mammmamia ** Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Alle barneutstyrsbutikker har dem, bare spør i kassa :-) Vi betalte 30 kroner :-)
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 hvordan klarer de å få armene ut??vi har det så stramt vi at det har hun ikke mulighet til å gjøre.
Monstermamma Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 Jeg satt også å gapte for ett års tid siden, da en veninne av meg fortalte at sønnen hennes klarte å sno seg ut av bilsetet! Skjønnte ikke hvordan i alle dager han klarte det.... Og nå er vi der selv. Hun vrir seg løs uansett, og ja, vi strammer selene så hun nesten mister pusten, hjelper ikke det!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå