Gå til innhold

Skal til legen med dattera mi, som er syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dra ned for en sjekk. Hun har feber og er så slapp. Tror ikke det er noe alvorlig, men greit å sjekke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun hatt feber lenge da?

Alltid greit med en sjekk, men er helt vanlig med litt feber en gang i blant da!

God bedring!

Skrevet

Nei bare ett døgn, men hun har dårlig almenntilstand. Synes det er allright å sjekke det ut, siden vi går helgen i møte osv. Legevakta har jeg liten tiltro til, desverre- dvs er litt surr der!

Skrevet

Gutten min hadde feber i 14 dager uten at de gjorde noe som helst. Virus sa de........... han hadde relativt god almentilstand da. Blid tross alt. Fant til slutt ut at han hadde salmonella og burde vært på sykehus. Da begynte han å komme seg igjen....

Er hun dehydrert da eller. De blir jo slappe av feber da. Det har ikke noe med almentilstanden å gjøre!

Skrevet

Hun er ikke dehydrert nei, bare veldig slapp. Ligger stort sett i armene mine og døser. Er sikkert pga feberen, ja, men jeg synes det var greit å høre med legen for sikkerhets skyld. Og det var hun som sa vi skulle komme. Hun har nesten ikke vært syk før heller, så man blir vel litt ekstra engstelig, når man ikke har sett barnet sitt sånn før.

Stakkars gutten din, da :( Håper han er frisk og i farta igjen :-)

Skrevet

Da tar de nok blodprøve av henne....får håpe det bare er tenner eller noe. Kanske den 4. barnesykdommen eller noe...

Ja, han har vært syk skal jeg si deg. Dette var i februar. Han har vært syk til nå. Sliter fremdeles med luft og diare, men smitten er borte........

Han la på seg 100 g på 2 mnd. vokste 2 cm. så det sier jo litt.

Han fikk også jernmangel.........men nå er han erklært frisk denne uka.

Han spiser som en hest og har fått skikkelig deilig bollemage igjen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...