nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 BEBYEN MIN ER FRISK OG SPREK. VÆRT PÅ UL OG ALT ER I ORDEN! JORMORA MENTE AT DET VAR EN GUTT MEN KUNNE IKKE SI 100%. HUN VIL SI SÅNN 80 % SA HUN.. FOR EN HERLIG DAG. ER SÅ I HIMMELEN. LITT REDD Å HANDEL INN FOR MYE KLÆR NÅR JEG IKKE VET HELT SIKKERT HVA DET BLIR, MEN DE FÆRRESTE FÅR VEL 100 % GARANTI FOR HVILKET KJØNN DET BLIR. HA EN FIN DAG ALLE SAMMEN, = D
nenna34 m/desemberbaby Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Så moro da!! Ikke rart du er glad!
enpå3ogenpå1 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 åååååh så gøy!!!! Gleder meg vilt til UL, og gruer meg litt...sånn i tilfelle ett eller annet....... Ha en fortsatt strålende dag :-D
Fridulf Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 YAY!!!!!!!!!!! =) Grattis! og med gutt a gitt!!! :)
Moder'n-2 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Siden babyen vokser mye i starten, er det ikke SÅ mye tøy man trenger. Man kan supplere etterhvert. Hva angår farger, så finnes det en hel masse klær som er relativt fargenøytrale. Og hva vil det eventuelt gjøre om det blir en jente, og hun må bruke lyseblått tøy? Det går helt fint, det! (Jeg tror jeg ville vært litt mer skeptisk til en gutt i rosa, men det er kanskje bare meg? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå