AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 I går sa hun til meg "Du har en så snerten mage altså. Du er så fin og kler ordentlig godt å være gravid." !!! For en fantastisk ting å si!! :0D Blei så glad og så paff at jeg liksom ikke fikk sagt så mye tilbake. Det gjorde virkelig underverker for humøret når man føler seg så stor og ukomfortabel som jeg gjør. :0) Vi får være flinke til å gi hverandre komplimenter jenter! Det gjør jo såå mye!! :0)
elly belly Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Du kan ikke ha verdens søteste nabo, for det har jeg. ;o) Hun sier at jeg er så vakker hver gang jeg møter henne! Og så synes hun jeg kler å gå gravid og at magen er så fin.... *smil* Kjempekoselig å få slike komplimenter! Det hjelper på når en føler at man er pløsen og klærne strammer i alle bauger og kanter. )
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 AnLin: Du har jo bare DEN nydelige magen da!! Så på bilde av deg i uke 31, og ble en smule misunnelig ja...
enpå3ogenpå1 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh fikk helt klump i halsen jeg :-) For noen skjønne folk!! (Mye hyggeligere å høre enn "herregud er du ikke lenger på vei - og så synes det SÅÅÅ godt????" (æsj...dumme tynne single dama..buuhu))
*RutIetutt* Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Får en kjekk kommentar å få) Ingenting som varmer mer enn at noen skryter av baby-magen:o)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Åh så søt du er! hehe. Nå har jeg snart ikke godt a flere komplimenter. :0) Du er helt sikkert fantastisk flott du også! (så ikke noe bilde av deg. :0))Vi får vel bare være stolte av den kroppen vi har og glede oss over mirakelet som skjer inni der. :0)
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Du hadde jo veldig *snerten* mage også da :-) Og det er jo sååå gøy å høre!!! Alle bare stirrer på meg og sier den er kjempestor og at jeg kommer til å være gedigen før fødsel... ikke fullt så gøy.... Så vi tar i mot alle slike komplimenter me åpne armer. Men du ser jo selv at det stemmer, for magen var jo knallsøt c",)
moimoi Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Miss L, magen din er kjempe fin, men den er vel litt stor? Skulle jo tro det var to som gjemte seg der inne
Fabelaktiv Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 samboern min er også søøøøøøt not kanskje du skal kutte ut godteri... du begynner å få mye ekstra nå.. kan du ikke føde snart - det er så mye av deg.. tar meg ikke supernær av det altså for jeg vet han ikke mener det så ille... er bare ikke så lett å gi komplimenter her i gården
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Det var 2 der inne og.. men jeg mistet den ene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå