Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 OK, jeg inrømmer det, jeg begynner å bli desperat. Det er fullmåne, jeg har mens-termin i dag og UL-termin på mandag. Jeg har gått med vondt her og der i en uke nå som ikke utviklet seg til rier likevel. Jeg har masse vann i kroppen og vonde hemorrider! I dag fikk jeg plutselig masse energi, så jeg vasket hele huset - det er jo et kjerringråd som skal hjelpe å sette ting i gang. Hele tiden var jeg redd vannet skulle gå på det nyvaskete gulvet eller midt i rydde-vaske-kaoset. Men tror dere det har skjedd noe? Unntatt at det er renere her enn på lenge nå ... Så det må nok egentlig være en mann som har funnet på akkurat dette "kjerringrådet" - gubben blir nok glad når han oppdager at han kan slappe av i godstolen istedenfor å kaste seg rundt her for å gjøre alt klar mens jeg er på barsel. Hehe! Da får jeg prøve det neste kjerringrådet da ...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 snakket med jordor i dag. om kjerringråd osv... det er faktisk bevist at sex setter i gang fødsel. for sæd inneholder masse av det stoffet som er i de tabl de fører opp i vagina når de setter folk i gang på sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå