2 gutter og 1 jente Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har forstaatt at det finnes mange ulike typer, og jeg trenger raad om hvor jeg kan finne et godt men ikke fryktelig dyrt baeresjal paa nettet. sjalet skal brukes til aa baere han i til daglig (da han vil bli baert veeeeldig mye) og ogsaa til byturer og reiser. det er viktig at det er behagelig for baade meg og han...at det ikke belaster nakken min saa mye og passer paa ryggen hans han er 3 uker.....de kan brukes til amming ogaa, ikke sant? haaper paa mange svar!!!
Forskeren Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har ikke så mye erfaring enda, men Mobywrap er billigst, 399,- Det er et elastisk sjal som er godt egnet til de minste. Jeg har kjøpt et slikt + at jeg har en ringslynge. Jeg tenkte at jeg fikk prøve ut et billig først i tilfelle det ble bomkjøp for meg. Du finner mer info om det f.eks på krusedull.no (holder til i Tr. heim, så hvis du bor her slipper du porto)eller lotusbarn.no. Mange erfarne "bærere" på nettsiden tettinntil.com, der kan du også spørre om råd. Har av og til sett noen nesten ubrukte til salgs på finn.no til halve prisen (de som ikke likte bæring likevel?)
line_n & sara Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 har du sett her?: http://www.tettinntil.com/ jeg synes ringslynge ser bra ut..men vet ikke..får ikke muligheten til å prøve før om leeenge! men satser på å kjøpe en sånn! hvis du leter litt i nettbutikkene der, finner du flere til rundt 500 lappen! her står det også om amming, både for baby og litt større barn som sitter i slynga! masse tips og råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå