Gå til innhold

*La la la- lei av å bli lurt...*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er lei av å bli lurt? Fillekropp!

I går fikk jeg det virkelig vondt og det var såvidt jeg orket å dra til akupunktøren. Vel der fikk jeg nåler som var vooonde og som fikk "riene" til å reagere skikkelig. Akupunktørene stilte litt og spurte litt spørsmål og konkluderte med at han trodde dette var åpningsrier og nå var jeg i gang:-)) "Lykke til og gleder meg til å høre fra dere"

Joa....Sitter nå her jeg da. Sovet null og niks, føles det som hvertfall (litt har det vel sikkert blitt) masse vondter men ingen rier og med en mørk sky som henger ned over hodet mitt. Føler meg som ei vrengt vaskefille. Har gitt opp nå- denne babyen er bare noe lureri...er nok ikke gravid eller så har den bestemt seg for å bli inni meg til evig tid.

At det går an å se så svart på alt som det jeg faktsk gjør nå! Jeg klarer ikke snakke med noen (utenom mannen mn og sønnen min) Jeg klarer ikke å tenke mer enn her og nå- tanken på at det kommer en dag i morgen også gjør at jeg har lys til å grine. Alt annet enn at babyen kommer nå er liksom uakseptabelt. Visste ikke at jeg hadde det i meg å bli så frynsete engang jeg...men dette svangerskapet har vært vanvittig tungt og det å gå og vente nå, blir litt for mye for meg.

Men å ligge under dyna et par dager og synes synd på seg selv, er vel kanskje greit nok det nå. Det MÅ jo komme bedre tider!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne like gjerne vært meg som hadde skrevet innlegget ditt...har det på akkurat samme måten...hatt det sånn av og på i nesten to uker nå...VELDIG slitsomt...

Skrevet

Hei Merrily

Jeg har også gitt opp hele babyprosjektet idag.......:(

Får bare bli fortrolig med tanken på at jeg kommer til å forbli slik - stor og tung, for denne babyen har heller IKKE tenkt å komme ut i lyset....!

Menssmerter, rier, stikninger og you name it !

Skrevet

Vet hvordan du har det om det er noen trøst og sneder i grunnen bare over en varm trøsteklem! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...