Gå til innhold

Fant kondompapir i bilen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er teit. Typen min hadde en kunde fra romania (mann) her for et par dager siden, han kom ved 15 tiden og ved midnatt så dro dem til en resturant for å spise. Kl 4 kom han hjem og var selvsagt veldig trøtt. Han kjørte han kunden tilbake til hotelet etterpå.

Dagen etter fant jeg et åpnet kondompapir i mellom passasjersetet.

Jeg VEIT jo at han aldri hadde gjort noe sånt og jeg legger til at vi kjøpte denne bilen BRUKT i April, og har ikke vaska den siden vi kjøpte den, så det papiret har nok vært der hele tia. Men så er det bare det at jeg vedder på at jeg hadde sett det papiret før om det hadde vært der.

Jeg spurte han og da sa han akkurat det, at det må ha vært der fra den forrige eiern.

Legger også til at vi har sex 2 ganger+at han får sin favoritt oralsex daglig.

Han lånte mobilen min også for han har ikke sin egen, og det er ingen anrop eller meldinger der heller som kunne vært til ei dame.

Han er skikkelig usosial, har egentlig ingen venner, og vi er sammen hele tiden. Så det eneste mulige er at han kan ha møtt ei hore utenfor hotelet noe som er LITE sannsynlig. Hvorfor skulle han gjort det...han er rett og slett ikke typen til det. Vi elsker hverandre for høyt og vi har nok av sex.

Men det plager meg fortsatt at jeg kan tro at han kan ha gjort noe. Kanskje papiret har detti ut av lommen til han mannen som satt i pasasjer setet også.

I søpleposen på gulvet så var det ingen annen del av papiret eller kondomen..ingen tegn til noe som helst.

Jeg luktet på papiret og det luktet gummi, men det kan jo hende det lukter i flere mnd etter at kondomen er tatt ut. Så for å sjekke har jeg tatt en ny kondom ut av et papir og skal sjekke hvor lenge lukten sitter.

Jeg veit dette er teit for han hadde ikke hatt tid til noe som helst, og han har ingen grunn til å gjøre det.

+ at han var full av sperm dagen etter når jeg sugde han, så burdte ikke han vært litt mer tømt om han hadde ligget med noen?

Hvordan hadde dere taklet dette når dere veit at det bare er ville påstander?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt redd , som deg.

Lukter det gummi så er den jo ikke så veldig gammel da. Og som du sier så er kondompapir noe man legger merke til når man selger og kjøper en brukt bil.

Skrevet

Oj forferdelig... uff jeg hadde nok blitt skikkelig mistenksom selv.Kanskje til og med lurt på om han hadde hatt sex med han mannen... Det er sikkert ikke noe, men hadde lurt selv...

Skrevet

Min første tanke etter å ha sett overskriften din var at han har hatt sex med ei hore i bilen. Faktisk. Jeg tror jeg ville ha fulgt veldig nøye med på hans atferd i tiden fremover. Og det er ingen som selger en bil med et brukt kondompapir! Det er det faktisk ikke. Så om han IKKE har hatt sex med ei hore i bilen, så må det komme fra at han har ligget med en annen. Jeg synes han virker hyperseksuell når du sier at du suger ham hver dag, og det kan tyde på at han benytter seg av horer innimellom. At han hadde masse sperm dagen etterpå trenger ikke å bety at han ikke tømte seg dagen før.

En kompis av meg er selger, og han forteller at utenlandskunder veldig ofte forventer å bli tatt med på bordell når de er her. Bare så du vet det. Jeg håper jeg tar feil her, men hvis jeg har rett så bruker han i hverfall kondom. Jeg håper virkelig jeg tar feil.

Skrevet

jeg ringte hun vi kjøpte bilen av, ei venninde av mamma, og hun sa faktisk at det skulle ligge en kondom pakke der startkablene ligger i bagasjerommet og det gjorde det...så han var faktisk uskyldig.

Det var italienske kondomer i følge pakken, og det var det samme papiret jeg fant i mellom setet, så nå ble jeg glad :)

Skrevet

Dessuten burdte jeg slutte å være så sjalu. Må tenke mer på Frida. Har jo koselige stunder i vente:)

Takk for innlegg!

Skrevet

Så flott!! godt du slipper å tenke på det noe mer... :)

Skrevet

Jeg hadde nok blitt mistenksom. Og selv om dere har nok sex, kan man allikevel ha lyst på andre. Det høres jo litt ut som han er litt sexavhengi.

Skrevet

ikke meningen å være slem nå, men: det du fant var en åpnet pakke, mens det hun du kjøpte bilen av sa lå i bilen var en uåpnet pakke.... Dvs at mannen din kan ha brukt den uåpnede kondomen da... som han fant i bilen...

Skrevet

Jeg synes også at denne historien virker litt 'fishy'. Jeg skrev det innlegget over hvor jeg skrev at jeg synes mannen virker hyperseksuell, og at jeg trro han hadde sex i bilen. Da jeg leste at alt hadde ordnet seg fordi de som hadde solgt bilen fortalte at det lå kondomer i den fra før, så tenkte jeg at denne jenta synes det blir så ubehaglig å forholde seg til at hun bare droppa hele greia. De venter jo barn sammen, så hun synes kanskje at det blir enklere å la det gå.

Jeg håper fremdeles at jeg tar feil i mine antakelser. :-/

Skrevet

er jeg som er den sex avhengig i forholdet... er det noen som kommer til å ha sex med andre er det meg. Han er den utslitte 41 åringen, jeg er den spreke 19 åringen...

Som sagt...det papiret var fra hu kjerringa vi kjøpte den a...

hadde han hatt vennekrets, internettkontakter, interesse for sex i det heletatt hadde jeg blitt mer mistenksom.

Skrevet

at du er nødt til å gi han mye sex, for at han skal holde seg på matta. Mulig jeg leser litt vel mye mellom linjene her nå, men jeg er etterhvert veldig glad for at jeg og mannen min har et litt mer avslappet forhold til sex. Alt som må gjøres blir jo etterhvert en belastning, mens det i stedet blir en glede om det er litt mer spontant.

For meg og mannen min kan det til tider gå 2 uker uten sex, mens vi i andre perioder er veldig ivrige. Spesielt i småbarnsperioden har det sexfrekvensen variert mye, selvom i vi jevnt over har en del sex. Jeg har en veninne som stadig fortalte om det overaktive sexlivet med kjæresten, det viktige var tydeligvis å gjøre det mye og mange plasser. Merkelig nok var ikke dette et uttrykk for at hun er selvsikker og en dame som har stor seksuell selvtillit, men tvertimot et uttrykk for at hun var redd for å vise sitt sanne jeg.

Jeg tror man lett havner i den fella om aldersforskjellen er stor. Er dette tilfelle for deg ville jeg kanskje jobbet litt med min egen selvtillit. Det triste er jo at unge jenter generelt sett er for usikre på seg selv til å virkelig finne sin egen form for seksualitet, og derfor lett kommer inn i destruktive mønster. Sug han fordi du har lyst til det, ikke for at du må gi han favorikkoralsexen hans hver dag. Forvent like mye tilbake som du gir. Det er ikke egoistisk, for menn liker at jenter er trygge på sin egen seksualitet.

Skrevet

kanskje han kosa seg med den utlenderen?

Skrevet

Jepp, er nok gay:)7

End of discussion! har fått svar nok!

Skrevet

Hi hi... Å så nå som vi snart hadde svaret og greier... Jaja

Skrevet

jeg syntes du virker barnslig å spesiel, det med dong papiret virket tullete for du fant jo papiret forran i bilen å ikke i bagasjerommet... men men lykke til.

Skrevet

må jo le av alle disse innleggene, her sier HI at saken er løst, at det ikke er noe mer å diskutere, og dere presterer å si at han er homo, hun er overseksuell og lite selvsikker?? hva er det med dere paranoide, slitsomme mennesker??

dere har helt sikkert gode forhold til deres kjære...

Skrevet

Og du drar innlegget opp igjen. IGJEN! Jeg synes vi skal la henne være i fred nå, slik hun selv har bedt om. Skjerpings! Du hjalp ikke henne med innlegget ditt, i hvertfall. :-(

Skrevet

stod ingen ting om kondom pakken bak i bilen var åpnet eller ikke

la nå stakkars dama få være i fred viss hu er sikker på at mannen ikke har gjort det så trenger ikke du eller dere komme men enn viss atte kommentarer...

frekt synes jeg.

Skrevet

Dumt at du drar opp innlegget igjen synes jeg.... les de siste innleggene før deg da me-mommy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...