Gå til innhold

Hva har jeg lov til og ha med inn på flyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til gutten min på 7 1/2 mnd,hva MÅ jeg ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med middag på glass, brødskiver, fruktmos på glass og flasker som jeg fyllte med vann etter kontrollen.

Hvis du ikke ammer, kan du ta med erstatning.

Skrevet

Mat til barn under 2 år har du lov å ha med av. Da gjelder ikke de samme mengde-reglene som gjelder produkter til deg selv.

Skrevet

Bare pass på at det er tydelig barnemat. Har vært ute for at folk har blitt tatt fra både fruktmos og babyjucie fordi det ikke var babymat i kontrollørens øyne.

Skrevet

vi hadde med grøtpulver og en ferdig boks mme til snuppa. hadde med en lite tube med rompekrem. man kan også ha med middagsglass.

og en tutekopp og en flaske.

vi hadde alt utenom grøten i forseglede pakker og puttet i de flyposene. ikke noe problem :o)

ellers bleier, våtservietter, smokk, teppe og en leke eller to.

hvor skal dere?

Skrevet

vi skal til alanya i tyrkia det er ikke før i september vi reiser,men greit og vite,han får mme kan jeg da ta med kokt vann i flasken...?

Skrevet

ååå, deilig da :o)

tror du kan ta med vann og pulver... har ikke prøvd det selv. fant ut at det var bedre å kjøpe en sånn ferdigblandet så jeg var sikker på at de ikke tok den.

de har varmt vann på flyet, men det er ikke kokt opp, bare varmet også er det tilsatt noe i de beholderne. men vi brukte det i grøten, vi, ikke noe problem :o)

Skrevet

Jeg hadde med meg en flaske med kokt vann og en boks med mme når jeg tok fly sist uke. Men fikk ikke lov å ha med meg en uåpnet cola flaske. :o(

Skrevet

ok kan jo ta med de færdigboksene og bruke en av de i grøten....

Skrevet

vi reiser til kreta imorgen og får mat på flyet til snuppa. 1middagsglass, 1 youghurt, 1 banan og vann

Skrevet

Ja, det er lov å ha med vann på tåteflaske.

Og ang de som har blitt fratatt fruktjuice o.l., de må ha hatt max uflaks. For så lenge det er til barn under 2 år er det greit.

Skrevet

Du kan ha med kokt vann eller ferdig mme, men du kan bli bedt om å drikke av flaskene selv for å bekrefte at det ikke er farlig væske i de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...