lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 oransje utflod når man er gravid?
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Oransje? Jeg har ikke hatt det hvertfall...Men er jo ikke sikkert at det er unormalt forde.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 ja, den er oransje, ikke rosa/rød, ser liksom ikk ut som blod. ikke brun heller, men oransje, hehe! kanskje litt rar jeg da
line_n & sara Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 leste nettopp i gravid, og der lærte jeg at så lenge det ikke lukter vondt, er det bare å ta det m ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå