bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 som ringer gravide damer. he he... har lagt ut bilen min for salg. krysset av i boksen for annonseselgere ikke ønsket. men likevel var det en som ringte i går. jeg sa bare i veldig streng tone: SÅ du hva som sto i annonsen min? han: ehh jeg har ikke sett annonsen. jeg: det står annonseselgere IKKE ønsket. han: åhh.. ehhh beklager. så la han på. he he.... ble litt irritert når de ringte selv om det står at jeg ikke vil det. de gir seg jo ikke. var derfor jeg la på en bestemt tone fra starten.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 hehe:) er ikke så glad i tlf. selgere selv.. jeg pleier bare å legge på når de ringer da.. åsså virker det som hvis først ett firma har fått tak i navnet og nr ditt, så får alle det.. fryktelig irriterende!! har fått sååååå mange sånne tlf... arg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå