Gå til innhold

he he... stakkars tlf selgere


Anbefalte innlegg

Skrevet

som ringer gravide damer. he he... har lagt ut bilen min for salg. krysset av i boksen for annonseselgere ikke ønsket. men likevel var det en som ringte i går. jeg sa bare i veldig streng tone: SÅ du hva som sto i annonsen min? han: ehh jeg har ikke sett annonsen.

jeg: det står annonseselgere IKKE ønsket.

han: åhh.. ehhh beklager. så la han på.

 

he he.... ble litt irritert når de ringte selv om det står at jeg ikke vil det. de gir seg jo ikke. var derfor jeg la på en bestemt tone fra starten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:) er ikke så glad i tlf. selgere selv.. jeg pleier bare å legge på når de ringer da.. åsså virker det som hvis først ett firma har fått tak i navnet og nr ditt, så får alle det.. fryktelig irriterende!! har fått sååååå mange sånne tlf... arg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...