Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hvordan gjorde dere det, eller har tenkt å gjøre det, når barna deres har sin første skoledag? Er jeg maks heldig (noe jeg neppe er) så får jeg meg jobb fra neste høst som lærer og samme høsten begynner eldstemann på skolen. Har jo såååå lyst å være med på første skoledagens hans, men det vil jo bli helt umulig om jeg selv begynner i jobb da og har min første arbeidsdag samtidig som han har sin første skoledag :-( Pappaen kan så klart følge, men hadde jo vært kjekt å være med selv. Nå er det jo ikke sikkert dette blir noe å tenke på da, men vis. Har de noen spesielle ordninger for lærere som selv har barn som begynner på skolen?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Litt kinkig.... Kan ikke helt svare på spørsmålene dine. Her er det egentlig veldig greit; siden jeg er lærer til ungene selv;0) Jobber på en nokså liten skole, og har ofte 1. klasse. Også i år når mellomste begynner:0)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hehe... Ja da er det jo greit ;-) Er en liten mulighet for at jeg kommer til å jobbe på samme skole som han skal begynne (også liten skole på lite sted), men da på høyere trinn, i så fall vil jeg kanskje kunne snike meg unna en liten halvtimes tid.
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har jobba sammen med ei som var borte fra jobb første skoledag, fordi dattera begynte i 1. klasse. Jeg kommer nok til å gjøre det samme selv. Viktigere for meg å stille opp som mamma den dagen, enn å møte elevene allerede første dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå