stjernegull - fødeklar :) Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Endelig siste trimester. Det er ufattelig!!! Synes ikke det er lenge siden jeg satt hos legen og tok de første undersøkelsene i uke 8!!! Vi har samme termindato, sikkert mange andre her også, det blir ufattelig spennende å følge hverandre de siste uker og måneder vi skal være her. Kommer sikkert til å gå FOOORT!!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hihi så koooselig da;) ja det skal bli gøy å følge hverandre fremover;) Nå er vi jo så nye her.. føler alle er fødeklare her hihi;) Blir gøy den dagen vi kan si at vi er høygravide gitt;)
lilleappelsin Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Har også termin 26.august, deilig å endelig være i 3.trimester!!!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Har menstermin 27 aug og ul-termin 4 sep. ....så dere er nå litt lenger enn meg da.
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Godt vi er flere som må vente litt til!!! Blir så misunnelig når jeg leser om den ene etter den andre som er i fødsel eller har født et nurk!!! For min del må jeg også si at jeg gleder meg til kroppen er normal igjen - føler alt er fysisk tungt allerede nå...
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Akkurat nå er jeg sjeleglad for at nurket er der inne. Ble lagt inn 19 mai...trodde det var premature rier...ble operert 20 mai for blindtarmen og hadde også en infeksjon på høyre eggstokk....kom hjem fra sykehuset sist fredag. Alt er heldigvis bra med mini....lengter etter å se h*n og holde h*n i armene for første gang....men glad det ikke skjedde nå.
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Huff, ja det hørtes ikke særlig hyggelig ut... Bra det ikke var rier. God bedring videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå