Gå til innhold

Hvorfor må de ta ungene med seg i selvmordet??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du i det!

Skrevet

Forferdelig..

Har ikke ord..

Skrevet

Oftere og oftere at det skjer,synes jeg.

Har ikke ord for sånt...synes det er uendelig vondt og trist. De gjør seg selv til barnemordere før de selv tar sitt eget liv.

Utrolig vondt...

Skrevet

Det virker vel logisk for de der og da. Er jo i utgangspunktet ikke helt tilregnelig når de tar sitt eget liv, så er vel en 'god' grunn til at de gjør det... Men trist er det.

Skrevet

Fryktelig tragisk!

Jeg har vanskelig for å forstå at man kan ta med seg barna i døden. Men jeg tenker at de som gjør noe slikt har nok hatt mange runder med seg selv før man tar en slik avgjørelse. Jeg tror ikke de ser andre løsninger. Desverre.

Synes ikke vi skal sitte her å sverte de som gjør noe slikt. Dette forstår vi ikke perspektivet av i det hele tatt!

Skrevet

Enig med du,Nickoline...

Liker ikke å prate om di som er døde,di har ingen kjangs til å kunne forsvare seg..

Skrevet

Nei, jeg vet at jeg ikke har mulighet til å skjønne dette, men blir likevel forbanna... Hun kunne jo tatt livet av seg selv og latt jentene leve?

Virker nesten som en ny "trend" dette... Skummelt!

Skrevet

De er syke, derfor. I deres forskrudde verden gjør de kanskej barna sine en tjenste med å ta livet av dem til og med mener de nok selv, sparer dem for å leve i en ond verden eller bli kidnappet av fæle romvesner eller hva de nå enn tror. Men det er ufattelig tragisk. Jeg hadde en bekjent som mistet livet på denne maten, faren skjøt henen og moren før han ringte politiet og skjøt seg selv.

Skrevet

Helt forferdelig. Skal man ta livet sitt så syntes jeg at man burde la ungene få leve. Utrolig forferdelig å ta med seg dem. Skjønner ikke folk som klarer dette jeg.

Skrevet

Men i alle dager??? Det er da ingen friske mennesker som tar livet av ungene sine??? Dette er en fryktelig tragedie - og du sitter her å sier at denne stakkars moren fortjener en plass i helvete???

Hvem er du til å dømme???

Poenget her var jo nettopp at det er ingen som klarer å forstå hva som har skjedd - ingen som unnskylder noe i det hele tatt!

Skrevet

Det er noe som vi ikke kan sette oss inn i..forstår ikke hvordan di tenker når di utfører en sånn handling..forferdelig trist sak dette!!

Skrevet

Her er det ikke det det er snakk om, og det skjønner du om du tenker deg om.

Skrevet

Enig med du!!!

Skrevet

Spørsmålet var jo hvorfor de gjorde det, ikke hvilken straff de skulle få, og de gjør det fordi de er syke mennesker.

Skrevet

Hvis du leser HI ser du at dette gjelder en konkret sak og ikke alle de andre syke menneskene på jord. DET er forskjellen. Og det å si at de gjør det pga at de ikke er rett i hodet er ikke å synes synd på noen, men å konstatere det åpenbare.

Skrevet

Grusomt dette her, ingen kan vite hva moren tenkte i den situasjonen. Man kan bare spørre seg, hva får en person til å gå så langt?

Skrevet

Dette blir uverdig å diskutere her inne. Selvfølgelig er dette en person som ikke er frisk. Og du som sammenlignet det å ta livet at barna sine med å drepe naboen i fylla - vel...litt drøy sammenligning, er det ikke? Det er da faktisk mennesker som ønsker andre mennesker døde, men en mor tar ikke livet av sine barn uten at det noe som har gått fullstendig galt i livet hennes..

Skrevet

Fordi når de er dypt nede i en psykisk krise som de fleste som tar selvmord er, så sier logikken deres at barna også vil få det best ved å dø.

Skrevet

ikke annet å si enn at det er helt utrolig trist at noen mennesker har det så vondt med seg selv at de ikke ser noen annen utvei enn å dø fra denne verden, og ta barna med seg... viktig å tenke på at dette ofte er mennesker i dyp depresjon/angst/frustrasjon, som rett og slett ikke klarer å eksistere på denne jorden lenger pga tanker og følelser som kveler dem. samtidig klarer de ikke tanken på å forlate barna sine... tror jeg da.. hadde bare noen (leger/familie) nådd inn til slike mennesker før det var forsent...så kanskje ihvertfall ungene hadde fått vokst opp...

Skrevet

Noen som gjør noe sånt tenker ikke klart.

Men vet dere hva,på en måte kan jeg forstå det. Jeg er alenemor til et barn,og hvis noe skjer med meg vet jeg at hun ikke kommer til å få noe bra oppvekst. Så jeg tenker at hvis det skal skje noe med meg,så håper jeg hun dør med meg. Men hvis hun hadde en pappa/besteforeldre som stilte opp for henne hadde jeg jo tenkt annerledes.

Det var jo ei kreftsyk alenemor som tok sitt og sønnen sitt liv for ikke så lenge siden,hun hadde fått beskjed om at hun kom til å dø av kreften.

Skrevet

Det er fryktelig tragisk og på en måte så er det faktisk en morder, men også 3 offer i mine øyne og ikke 2 som nevnt tidligere her.

Man kan aldri forstå eller rettferdigjøre en slik handling, men stå de nærmeste bi og håper dem kommer over dette med helse og livet generelt i behold.

Skrevet

Fryktelig sak... Og virker nesten som en trend.. Mange slike mord for tiden...

Til AfterEight, du er veldig påstålig, og krass i uttalelser som "HALLLOO...", "Hønsehjerner" med mere. Les bedre HI i innleggene, så ser du at du egentlig kverullerer unødig.

Jeg ser mange her skriver inn sine meninger om saken, og at den er veldig trist, og at ingen av oss skjønner hvordan dette kan skje. Det betyr ikke at vi unnskylder morders handlinger, det betyr heller at vi er uforståelige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...