Gå til innhold

Dagens middagstråd damer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha til middag? er totalt blank og trenger inspirasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaah...kanskje blir det pitabrød med fiskepinner inne og tilbehør,for eksempel,mais,agurk,rømme,nam nam,enkelt og godt

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget potetstappe og pølse til. Nam nam;)

Skrevet

Skal til snille svigers å spise!! Juhuu!!

Skrevet

Jobben skal ha avslutning for meg i dag, så skal nok ut å spise :D

Skrevet

hjemmelaget pizza. Aldri en fredag uten pizza! :0)

Skrevet

Kyllingfahitas (tror jeg det heter), i hvert fall taco i lompe bare med kyllingfilet istedet..namnam..lenge siden vi har hatt det, så det skal bli digg..

 

Og til krimmen blir det selvsagt smågodt og pottis ;))

 

God helg alle sammen!!

Skrevet

Har funnet ut at det blir bali kyllinggryte her med ris og salat.

Skrevet

Godt krydret kyllingfilet, ris, bretagnesaus og salat...mmm....:)

Skrevet

ingenting på meg...sambo er på sjøen så jeg orker ikke..lillemann får porsjoner me gryterett som jeg har fryst til han...

Skrevet

pølse og karbisrester fra tidligere i uken, oppkutta sammen med wok'a grønnsaker og ris...

Skrevet

Middag for en i kveld blir Big One hamburger som er fresha opp med litt ost og bacon og tomater...

 

Gubben, den heldiggrisen, blir å spise på en eller annen restaurant i Oslo i kveld han....

Skrevet

Mannen min skal lage tynne italienske pizzaer til oss :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...