Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stortrives egentlig i den jobbe jeg har, men jeg har lang reisevei og ønsker meg noe mye nærmere hjemstedet. Jeg er 38 år og har to barn på 1 og 3 år. Hvilke muligheter finnes da egentlig?

For det første: jeg begynner faktisk å bli "gammel" i jobbmarkedet. Når man tipper over 40 så er liksom utvalget mye mindre (har et par år igjen da - tjihii). I tillegg så har jeg altså to små barn som krever mye tid.

I utgangspunktet er jeg ganske fleksibel mht type jobb - jeg er åpen for å prøve noe helt annet, bare det ikke er skiftarbeid.

Noen her på oppunder 40 år som har hatt vellykket jobbskifte og i tillegg har små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at jeg er i litt de samme tankeganger selv;-)

Er snart 32,og kunne virkelig tenkt meg noe mer spennende og kreavtivt å drive med om dagen enn jobben jeg har nå.

Men foreløpig har jeg ikke muligheten,men snart...!

Så de søkte etter meglerassistent her jeg bor,og det frister litt å søke kan du si!

Finner du noe du syns virker spennende,hopp i det hvis du har mulighet!

Skrevet

Ja, jeg må jo det. Driver og titter litt. Heldigvis er det en kommune i god vekst her jeg bor, så det er alltid noe. Ikke alt er like fristende da, men innimellom dukker det opp noe som jeg kunne tenkt meg å søke på. Neste gang jeg ser en slik en skal jeg jammen satse! ((:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...