Gå til innhold

Flere som leser feil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med nypussa briller,og allikevel klarer jeg å lese feil... Jeg har en tendens til å lese helt andre ting enn det som står når jeg leser overskrifter... Sånn som nå så leste jeg hyperbæsj istedet for bæreslynge.. hehe.. Uff... Vi sier det er tidlig ammetåke som har tatt over synet mitt;) hehe... Leser myyyye rart for tida;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jepp, i går fikk jeg magekramper til å bli livmorklumper. Så tenkte jeg før jeg leste igjen, hva faen er det? æsj er det noe vi skal få og?? hehe, men leste en gang til da heldigvis :)

Skrevet

Hehe =) jeg er blitt helt mongo. Klarer ikke å huske NOEN ord og har skikkelig dårlig konsentrasjon... Må tenke lenge før jeg husker ord jeg ikke bruker daglig...

Skrevet

jeg leste bill og teds fantastiiske reier på en eller annen ting her.. hehe - det er jo en skikkelig dårlig 80-talls film

Skrevet

Livmorklumper:) Thihi... Håper ikke vi får det altså.. På søndag prata jeg bare feil. Det ble masse merkelige setninger og ord.. Mannen min hadde det kjempe gøy da.. hehe...

Skrevet

Jeg lurer stadig på hva bæsjesjal er for noe ja!!

Skrevet

Hihi! Klarte akkurat denne:

"Kan man ha SEX selv om det ikke klør?"

Skrevet

Jeg leste nettopp et innlegg på denne siden og var noe ala det du leste... Bare bæsjeslynge.

Skrevet

Bæresjal/slynge er et vaaaaanskelig ord;) hehe...

Skrevet

..selv sliter jeg veeeldig med 'Strawberrynet'..

Det blir alltid, alltid Strawber-trynet! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...