☆Monkey Business☆ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2007 jada, jeg mente anbefaler...hihi......noe som ikke er for innviklet å ha på selv....
StorkeMammaen Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg ville gått på nettsiden www.tettinntil.no en kjempe fin sideom sjalbæring, med alle mulige sjal og slynger.
silkeføre Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kjøpt Mobywrap elastisk bæresjal. Knyttet det på et par ganger, virker ikke for komplisert. Kan brukes fra nyfødt. Støtter siste taler, mye gode tips og råd på tettinntil.COM
StorkeMammaen Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Com ja det var sant, ikke rart det er flere ganger jeg ikke har kommet inn da, før jeg lagret det på bokmerker. Heheh takk..
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Babyhawk skal visst være god:) Anbefaler IKKE babybjørn, fryketelig tungt når barnet begynner å veie litt.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Signerer silkeføre sitt innlegg Har også kjøpt elastisk MobyWrap og gler meg masse masse til å bli bæremamma! Har også ei ringslynge (Maya Wrap) som vi kan bruke til nattbæring (litt enklare å få på seg enn å knytte sjalet om natta) og innebæring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå