1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 I går kveld hadde jeg skikkelig løs mage, hatt litt mens murringer siden da, men ikke sånn vondt bare litt ubehagelig, og i ste når jeg var på do så var det BRUNLIG utflod i truse innlegget og på papiret, ikke rødt men BRUN (lys brun)... har ul termin om 9 dager og 3 dager over mens termin... er det tegn på at noe skjer eller? har aldri hatt farge på utfloden før så ble litt ekstase nå...
enpå3ogenpå1 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 aner ikke, men på side 2 her er det innlegg om hvordan fødselen starter/ tegn osv. Se der. Lykke til om det er i gang :-)
1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 takk for tipset.. noen ander som vet noe om dette?
hit og dit Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Eg hadde begynt å modne forrige mandag, og då eg fekk mensmurringar på lørdagen så tok eg kontakt med føden forsikkerhetskuld. Eg vart då innlagt med premature rier. Så om du har mensmurringer så ville eg ringt føden var eg deg. Litt bedre nyheter for deg om fødselen er igang enn det var for meg =) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå