1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 I går kveld hadde jeg skikkelig løs mage, hatt litt mens murringer siden da, men ikke sånn vondt bare litt ubehagelig, og i ste når jeg var på do så var det BRUNLIG utflod i truse innlegget og på papiret, ikke rødt men BRUN (lys brun)... har ul termin om 9 dager og 3 dager over mens termin... er det tegn på at noe skjer eller? har aldri hatt farge på utfloden før så ble litt ekstase nå...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 det begynner nok snart og skjer ting der....heldig du
1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 takk for svar anonym... fler som har kjennskap til dette? eller hatt det sånn?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Er det ikke tegn på at noe er på gang??? heldiggrisen :-)
1jente+1spire Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 ja, kunne ønske det... får bare se hvordan det utarter seg videre utover dagen... men noe rart skjer i magen min det er sikkert... sulten er jeg og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå