Gå til innhold

har babyen snudd seg hos noen etter uke 32?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk vite i dag at babyen liger med hodet ned. godt nede i bekkenet. er 31+3 er det sjangse for at han snur seg før fødsel? har noen opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på ultralyd i dag (uke 30) og jenta lå med hodet nede i bekkenet. Jordmor mente at det var veldig sjelden at de snur seg med hode opp igjen etter dette. Plassen blir jo stadig mindre også

Skrevet

MIn nr 2 snudde seg i uke 36. Et tips er å ligge rett ut på ryggen og strekke deg ut så godt du kan - det blir da bedre plass i livmoren og mulighet for den lille å snue seg.

Skrevet

Med No 3 i magen. nå vil jeg jo at han skal ligge som han ligger da. men da får jeg kanskje gjøre det motsatte. altså ikke strekke på meg.

Skrevet

min snudde seg til tverrleie i uke 32. nå er jeg i uke 34 og er litt usikker på hvordan han ligger så skal inn igjen i uke 36 for å finne det ut. :)

men hvertfall han hadde ligget riktig vei HELE svangerskapet (nesten hvertfall) men i uke 32 da MÅTTE han bare snu seg. :) hehe den slasken. :)

Skrevet

he he... typisk. lillegutt har ligger alle mulige veier fram til for ca en mnd siden, da har han holdt seg i ro med hodet ned. håper bare han fortsetter med det.

Skrevet

he he... får lære meg å lese innleggene bedre... er så vant til det omvendte spørsmålet...

Skrevet

Min lille krabat har rört sig jättemycket. Han/hon låg med huvudet ned i flera månader, men hade plötsligt vänt sig med huvudet upp på kontrollen i veck 34+1. Nästa kontoll i 36+1 låg han/hon rätt igen. Så nu hoppas jag att babyn stannar kvar så! Detta är första barnet så då skall det ju inte vara så gott om plats för sådana vändningar så sent, men det stämmer tydligen inte alltid.

Skrevet

jepp - min jente snudde seg siste uka - er i uke 34 naa og ikke tvil om at det er seteleie naa nei (blaera mi faar svi for det) - men de kan snu seg helt opp til foedsel om hodet ikke er festet (da er det sikkert mindre sjans)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...