gobop Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Får dere utbetalt mellomværendet fra jobben? Dette er jo valgfritt for abeidsgiver.
Fabelaktiv Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg får det (heldigvis hvis ikke hadde vi slitt litt med lån trur jeg.. alle penger går med hver måned her)
snurrebolla Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Ja, jeg får det fra min arbeidsgiver. De har heldigvis gode ordninger mht permisjon.
Fabelaktiv Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hehe - regna på det nå og det er jo ikke gigantforskjell ute å går her da.. 20-30000 som skiller min lønn fra 6G (pr år) hoho - også såååååååå glad jeg var for det da.. hehe - sosehue
snurrebolla Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Men pappan får ikke det fra sin arbeidsgiver, så da blir det en del mindre utbetalt den tiden han går hjemme. Jeg skal ha 80% lønn i 53 uker.. det vil vel si at han bare får 80% av 6G når han går hjemme???
gobop Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Åja... pappaen har jeg ikke tenkt på ennå.. :s Det må vi finne ut! Ellers venter jeg i spenning på svar fra min arbeidgiver!
mamma >to gull Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Haha - nei, det var det ikke snakk om nei..Spurte ikke engang jeg...Så for oss ble det ganske stor forskjell fra min vanlige lønn til det jeg får fra trygdekontoret dette året. Men det gjør ikkeno..Er jo bare ett år..!!Og det er såå herlig å være hjemme )))
Skurvelurven Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Jeg får ikke mellomlegget, men heldigvis har summen på 6G akkurat gått opp litt (snakket med økonomiansvarlig på huset her i går) og siden jeg havner i skatteklasse 2 vil forskjellen bare utgjør under en tusenlapp i måneden, og DET skal jeg klare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå