Gå til innhold

Endelig er jeg avvent fra misbruket mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

av nesespray!!!

Har vært avhengig av nesespray siste par år, for i det hele tatt å få pustet gjennom nesen.......men, vet jo at det ikke er så lurt. Så ble jeg tipset om å kjøpe "nesehorn" (rart jeg ikke kom på det selv......hihihi.....nesehorn som er så små og hendige a gitt .;-)

Da jeg kom på apoteket for å kjøpe det, sa jeg at jeg hadde brukt nesespray altfor lenge, og damen bak disken sa - Å ja, du har brukt det i mer enn 10 dager da? Eh......ja det kan man vel si svarte jeg, har jo brukt det i 2 år. Hun holdt på å besvime og da så jeg at hun var under opplæring. Tydelig at hun hadde vært gjennom den biten av opplæringen;-)

Jeg startet med "nesehornet" og skyllet 2-4 ganger om dagen og nå en uke etterpå er jeg helt fri for å bruke nesespray! JIPPI!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinke du!! Det er ikke noe heldig med all den nesesprayen, tror jeg...

Faren min har brukt nesehorn (hi hi) i årevis og de ligger framme på badet på hytta og hjemme hos dem. Det er en utrolig spennende og morsom leke for små jenter, så bare vent til lille rosa får kloa i nesehornet ditt :)

Skrevet

Hehehe.........det ligger i esken sin høøøøyt over hennes muligheter til å nå det :-)

Hun hadde vel bare helt det utover gulvet, eller kanskje tatt det inn i sengen for å leke:-)

Skrevet

Nesehorn er helt fantastisk!!! Man blir egentlig litt "hekta" på å brukë det. Men bedre det enn nesespray. Jeg liker ikke nesespray, synes egentlig det er litt vondt jeg da, pysa meg..... Men hornet har jeg brukt i 4 år nå og er kjempefornøyd. Jentene synes jeg er litt rar når jeg bruker det men....

Skrevet

Hehehe.......litt upraktisk å ha i vesken bare;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...