lenej :o) Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 hei! jeg har påmelding til hemmelig venn nå, da sender du bare ditt nick, navn og adresse i en mail til [email protected] da får du utdelt en hemmelig venn etter fristen, som er tirsdag, å den vennen skal du sende en pakke til! åsså får du en pakke selv av den som har deg til venn. du kan følge med her inne i forum, når vennen din roper på deg, å jeg blir å legge ut en presentasjonstråd, som jeg legger ut på hemmelig venn siden, som er her: www.hemmeligevenner.piczo.com der kan du se hva din venn liker, så du kan finne en flott gave! så når du har mottatt, kan du legge ut en tråd her, å takke, å den som du har snd til vil takke deg her, å kansje prøve å gjette hvem du er. for emd pakken ,så sender man med et lite kort, el et brev, elelr no sånnt, med en liten hilsen, og noen få hint om seg selv, så din hemmelige venn klarer å gjette hvem du er. det er også påmelding til hemmelig barnevenn, å der er det da barna som får pakke, ikke oss mødre man gir etter hva man vil gi, de fleste bruker vel å ligge på rundt 100-150kr? eller? lykke til! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå