Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Fått deg jobb:0)? Hvordan går det med alt? har spurt før,men tror ikke du svarte. Klem
Hmmmmmm Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 jupp nu har jeg fått meg jobb efter mye søknader...hehehe har ikke varit her inne så mye i det siste, har varit rundt på jakt efter jobb. Var tilfeldigvis inom coop her jeg bor føre uken å så att di behøvde extrahjelp/vikar, så jeg ringte dem så var jeg på interjuv føre mandagen og fikk da jobben, så jeg begynner nu på mandag.. .. Så om han sjefen er nøyd med meg efter agusti så får jeg fast stilling, Hur er det med deg da???
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Så bra,gratulerer:) Har tenkt masse på deg i det siste. Går alt bra på hjemmeforten da? Leste jo et innlegg fra deg for litt sidne,at det hadde skjedd litt.. her går alt bra:)
Hmmmmmm Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 joda det går bedre nu, Har som sagt haft veldig mye problemer med jenta mi i det siste, så nu har jeg gått hos en psykolog før att se om det hjelper, og det gjør det, Det er noe som ikke riktigt fungerer mellan meg og hu, og det er slitsamt,men håper att det blir bedre snart,
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Lykke til da,med alt sammen:) håper dte ordner seg med jobb og familie og alt:) ha en fin dag videre. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå