Gå til innhold

Hjelp ang sopp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp angående sopp i underlivet... Hvordan vet jeg at det er det jeg har? Har hovnet opp litt, sånn at det er ubehagelig, har en tendens til litt små prikker i utfloden (sorry detaljer..) men det klør ikke så veldig mye, bare litt av og til... Er heller ikke mer eller lukt av utflod...Er det sopp?

Er det farlig å bruke cannestenkur hvis d ikke er det? Og hvor lenge skal man bruke den kremen som er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet bare at Canesten ikke er farlig selvom man ikke har sopp.

Men, noe soppekspert er jeg desverre ikke..hehe

Jeg trodde jeg hadde sopp, da jeg og hovnet litt opp, men fikk beskjed om at det hadde jeg ikke. Klør det mye og lukter fisk er det som regel sopp fikk jeg beskjed om..hehe Men, dette kan jo legen sjekke neste gang du har time. Hvis ikke er ikke Canesten skadelig... Tror bare man bruker kremen til symptomene du har har gitt seg + noen dager til.

Skrevet

Ja, tenkte det kanskje ikke var nødvendig med kur, at det kanskje forsvant av seg selv (hvis det ikke var sopp), men så har jeg jo hørt at infeksjoner ol kan trigge for tidlig fødsel, så kanskje det er lurt for å være på den sikre siden...?

Skrevet

Bruk kremen og pillen, ikke innføringshylsen til pillen. Forsøk også å sove uten truse noen netter- la det komme godt med luft til! Er også vanlig å bli hoven i underlivet på slutten uansett, men ikke farlig å bruke canesten for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...