Hmmmmmm Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 nopp, ner jeg bode i sverige så hade jeg ingen som kunde passa jenta mi, og ner jeg flyttade hit så var det ekonomin som var problemet, men nu har jeg fått meg jobb så nu kan jeg begynne legge undan til att ta den...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 har ikke tatt meg råd til det enda, bor i hovedstaden så det er egentlig ikke en nødvendighet.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har lappen,men var ikke den der ganske drøy? Ikke alle må ha førerkort,og man er langt i fra dum om man ikke har det. Du må jo være ganske dum selv?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Herregud, så barnslig du er Neffi... *Grøss* Har forøvrig hatt lappen i 12 år - det er vel omtrent så gammel du er?
Gjest irismor Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 For et spørsmål..... Kan være mange grunner til at man ikke har førerkortet. Det kan være sykdom, økonomi osv. Hvorfor stiller du et slikt spørsmål på den måten. Mangler du den hjernebiten som gir deg kunnskap om takt og tone????? Og utrolig nok så har du ikke profil, så rart.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Et lite ''jeg-vil-provosere-skravlerne'' innlegg?..
nephiIia Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 er vel kanskje ikke akkurat økonomien som stopper deg da, mamma25! ikke den skarpeste kniven i skuffen du..
suseduse Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Har aldri hatt behov for det, bor 10 min unna sentrum, og man blir lat av lappen!! Bedre å ikke ha noe alternativ og være sunn og heller gå eller offentlig transport!! Ikke noe problem for meg å ikke ha lappen! Er jo ganske dyrt og...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Trengs ikke...har en privatsjåfør som skjører meg rundt når det trengs.
* 5 om dagen * Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 teit innlegg, men svarer likevel.... men først så må jeg spørre...har du lappen HI?? og hvor lenge har du hatt den i så fall... Jeg bruker veldig lite bilen, så for meg er det ikke en nødvendighet...men jeg har hatt lappen i 21 år.....smart som tok den da jeg kunne, når en ser på prisene nå, min kom på litt over 4000 kr...
3 små og en mamma Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Ja jeg er for dum til å ta lappen. Er du teit eller? Jeg for min del har ikke hatt råd, eller egentlig har jeg ikke behov for det heller. Jeg tar buss og bane, miljøvenlig til 1000! godt fornøyd med det.
Nickey Mouse Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Hadde du ikke slengt på den "er dere for dumme??" så er det jo egentlig et litt interessant spm syntes jeg. Tok lappen for en stund siden da. Men før den tid hadde jeg rett og slett ikke behov. Har sentrumsnært i Bergen og Oslo, og så ikke vitsen med å kaste bort penger på en bil som ville blitt brukt hvert jubelår... Når vi derimot flyttet utenfor Oslo, tok jeg lappen fordi jeg så behovet. Hadde ikke greid meg uten nå, med mindre vi hadde flyttet tilbake til Oslo/Bergen.
Twig Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 Hva har dumhet med å ikke ha førekort å gjøre? har ikke råd simpelthen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå