Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes, jeg kom tilfeldigvis over denne snasne vogna hos Mor og Barn! Men den koster 7500,- så det blir vel med drømmen...

Noen som har erfaring med den? Store fine hjul for vinterkjøring også... *drømme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde den på tilbud på babyshop nå.. Husker ikke hva prisen var, men tror det var endel billigere enn 7500, med bag og sportsvogndel..

Skrevet

Oi!! Halleluja :D Kanskje de har den på tilbud på F&B-messa også, tror jeg blir nødt til å dra dit på søndag:) Evt Babyshop i morgen!

Skrevet

Ingen som har prøvd/kjøpt den? Eventuelt sett tester av den?

Skrevet

Nei, men har en venninne som har vogna, har vært veldig fornøyd hun iallefall, brukt den til to barn.. ;)

Skrevet

Jeg kjøpte den vogna da den var på tilbud på BabyShop i Mars - samboern falt helt for den og den er jo ganske kul:-) Da fikk vi med både sportsvogndel & stelleveske & vintertrekk til 4999,- Også er den utrolig lett i bruk, kjempeenkel & bare klikke av bagen og den blir veldig liten når man legger den sammen.

Nå gjenstår det bare å finne ut hvordan den er i bruk - for jeg har ca 7 uker igjen til jeg føder, hihi;-)

Skrevet

Se på barnevogn debatten. Mange som ikke var fornøyde.. Dem skal ikke ha den lenger på babyshop fordi det har vart mye problemer med den.. dessverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...