ZamZam Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 så nå skal jeg være helt alene med barna til uti september og da flytter vi etter.. Jeg har jo mer enn nok å gjøre så jeg tviler på at jeg kommer itl å kjede meg, men det hadde vært ok å være to til å pakke, overse byggingen og ikke minst ta seg av to barn, men slik ble det jo ikke så da får jeg bare bite tenna sammen og klare det. Gruer meg litt fordi nå er det to små og ikke bare en, men alt blir vel en vane her også... Iallefall så kommer jeg til å tilbringe mer tid på DB enn hva jeg tidligere har hatt tid til så her I come!!
brumlemor Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hvor er han reist hen då? Skal sjå at månedene går fort. Kjem han tilbake og hjelper deg med flytting?
ZamZam Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Nei, fra og med i dag er jeg helt alene om alt. Har ikke familie i nærheten som kan hjelpe hvis det butter, så alt faller på mine skuldre. ( noe som kanskje er like greit) Han har reist til Afrika, men siden det er så utrolig varmt ditt vi skal på sommeren er det mest praktisk for oss å komme utpå høsten, hvor det forøverig også er veldig varmt, men visstnok levelig.. Regner med at det kommer til å gå fort bare man kommer inn i en rutine, men det er jo alltid en litt vakiumsperiode rett etter og en lang en rett før vi skal reise.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jøss skal dere flytte til Afrika? Så utrolig spennede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå