Learning to fly Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Og inn i fryseren skal de når de er blitt kalde:) Godt å ha ett lager. Men må jo spise litt i dag også, ingenting slår ferske varme boller!!!! NAMMM
brumlemor Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 høyres deilig ut- og 75 stykker var jo eit bra antall. Trippel oppskrift då, eller?
Gjest thricane Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 mmmm. var det det som lukta så innmari godt. kan du sende en over hit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå