Audacious Angel Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hei Jeg har et spm ang utfyllingen av disse permisjons skjemaene. Det står at man skal fylle ut arbeidssted og stillings prosent for både mor og far??? Sist så fylte far ut egen om jeg ikke husker helt feil..... Trenger svar, og nav har stengt i dag......
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor har nav stengt i dag???? Men man skal fylle ut på begge ja. Mor er jo nederst på sida,og far øverst på andre sida.
Audacious Angel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Hi,hi... Ja,der ser du alltid lurt å lese seg litt videre ( rødme )
Audacious Angel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Det var da veldig, klarer ikke å svare ordentlig en gang... Dagen i dag har vært rar helt fa begynnelsen. De sa når jeg ringte at de hadde stengt pga. interopplæring....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg måtte og lese noen ganger før jeg skjønte at far sto på baksida;) Kunne ikke skjønne hvorfor nav hadde stengt,men da er det sikkert bare kontoret ditt. For mannen min er på jobb,og han har kunder i dag.
Audacious Angel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg ringte til 815 nr... er det lokalt da? Nå skjønner ikke jeg noe hvertfall.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Altså at kontoret der du bor er stengt pga av internopplæring. Det hvor jeg bor er ikke stengt. Ble liiiitt forvirra nå jeg.. Har aldri ringt et 815 nr til nav.. Men det kan godt hende at det er nav sentralt da.. Hmmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå