Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er potte tett i nesen. Har Vært sånn i 4 dager nå uten og ha andre ting. Tenkte at jeg bygget på en forkjølelse men det er bare tett nese. Treeeenger jo ikke være pollen-allergi for har jo aldri hatt det før. Hvordan opplever man pollen-allergi?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Har ikke pollen-allergi selv,men jeg har litt info allikevel;) Prata med en lege på legevakta. Vi gravide har liten sjanse for å få pollenallergi når vi er gravide. Bebisen og graviditeten beskytter oss på en måte mot det. Og skulle vi mot alle odds bli allergikere så er det ingenting vi kan gjøre med det,for vi kan ikke ta medisin mot det. Antihistaminene er farlige for fosteret.
Alba44 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Å ha pollenallergi føles som å være potta forkjølet, men nesten på en verre måte. Tett nese, nyser, klør og brenner i hals og nese...hatt det sånn i maimåned i 20 år, så kjenner godt problemet Hvis du lurer på om du er allergisk, så finner de raskt ut av det ved en blodprøve hos legen.
hemmeligvemmelig Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Man kan ta Polaramin når man er gravid.
SOMMERSMILET Skrevet 21. februar 2008 #6 Skrevet 21. februar 2008 Det kjennes ut som du har influensa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå