Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ja da...men ikke plagsomt...har du?
snirkeline Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Syns det er helt greit at han er litt sjalu,er aldri sånn at det blir noen store krangler ut av det:-)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Nei ikke mer enn normalt. Dvs bryr seg ikke om jeg snakker med andre menn osv, men liker ikke helt at jeg nevner ekser eller kommenterer at en annen mann er pen/sexy ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Nej. Jeg skulle nesten ønske han var LITT sjalu. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå