nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 dette drittværet for å ligge en uke på stranden!!! kan dere som er igjen her hjemme sørge for fint vær til jeg kommer tilbake igjen?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hvor skal du hen??? Reiser til Italia i to uker imorgen
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 ååå, så deilig ) vi skal til mallorca, må jo ha ferie nå som jeg har hatt pesmisjon i 10 mnd... for å lade opp før jeg skal på jobb igjen... he he god tur )
sauefot Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Drittvær? Hvor i heiteste bor du? Her er det STRÅLENDE sol, 30 grader og litt vind. Men det er jeg glad for. I går var det grått og regn, men likefullt 25 grader. Dagen før, var det enda 25 grader kl 12 på natta. Da var det fælt å sove da.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 oslo, og her bøtter det ned akkurat nå!!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 God tur snuppa:) Du får dra med deg sola tilbake til oslo så det blir finvær her også:0) Kos dere masse Klem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 tusen takk, lisa ) du, vet du hva? sandra kom seg fremover for første gang i går! hun har strevd noen måneder, nå... he he hvordan er det med dere?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Oj hehe,så morsomt:0) Begynner og bli stor hun også. Flinke lille frøkna:) Er så morsomt når de lærer seg noe nytt:) Blir travelt for dere nå da hehe:0) Med oss går det fint,venter bare på Sola som tydeligvis har gått i hi:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå