Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hei.. Da jeg sto opp idag hadde jeg brun utflod i trusa.. Jeg hadde samleie igår, men jeg har mistet 3 ganger før.. Jeg er 22uker om noen dager.. Da jeg mistet de andre, var jeg kort på vei.. Har ikke hatt vondt, og kjent litt liv idag!!1 Noen andre??
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 jeg vil si at det er helt ormalt... jeg har hatt småblødninger etter sex. kan hende det er det du og har hatt, men det ikke har kommet ut før nå... slimhinnene nedentil er skjøre når man er gravid og det er lett for at blodkar revner... men hvis du er bekymra kan du jo ta en telefon til legen
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei.. Blir jo bekymret.. Dette er første gangen i dette svangerskapet at det er farge på utfloden. Har jo hatt samleie i hele svangerskapet uten noe brunt inntil nå..
Fabelaktiv Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 hvis du fremdeles kjenner liv så er det jo liv der.. men om du er så bekymret så ville jeg kontaktet lege/jm/føde for det er jo ikke bra å være så bekymret heller da
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hei.. Snakket nettopp med legen.. Han ble overasket over at dette var første gangen jeg hadde hatt brun utflod i dette svangerskapet.. Det var helt vanlig sa han.. Men jeg skulle ta det med ro og ikke drive med jogging osv.. Nå er du så langt sa han, at dette går bra... jaja.. Får håpe det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå