Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Leser her med stor forundring over forholdene til enkelte. Altså menn som ikke kan bytte bleier (alle slags unnskyldninger som det er ekkelt, mer naturlig for kvinner å gjøre det osv), gjøre husarbeid, ta seg av ungene alene, som dyrker sine egne hobbyer på bekostning av familien. Hvorfor vil de ha barn da? Og hvorfor velger noen kvinner å få barn med dem? Kan noen fortelle meg det?
Theo&Mamma&Is Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg kan bare svare for min egen del. Da jeg ble sammen med samboeren min var han kjempeflink til å hjelpe til hjemme, og kjempeflink med min sønn som jeg har fra ett tidligere forhold. Sønnen min var da 3 år. Så ble jeg gravid og alt var fryd og gammen. Under graviditeten byttet samboeren min jobb, og begynte i samme bedrift som faren sin. Han hadde tidligere ikke noe særlig kontakt med han, men ettersom de begynte å jobbe sammen fikk de jo veldig god kontakt. Faren hans er en mannsjåvinistisk tulling som mener at det er kvinnens oppgave å stelle hjemme, barn osv. Disse holdninge har dessverre smittet over på min samboer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå