Tiggywinkle Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Takk for hyggelig kveld i går:-) Kjekt å få treffe dere og skravle litt... Vel hjemme fant jeg ut hva som var mot normalt med barna, begge har hatt magesjau i natt. Minsten havnet i vår seng, men stakkars liten, var så dårlig i magen at det rant ut av bleia....så vi måtte til i natt med fullt sengetøyskift på senga vår - festlig.... Strikkballen, prøvde å sende deg en pm, men fikk det ikke til.. Hvordan går det med søsteren din?? Ble så mye ungeprat i går at vi ikke kom lenger....fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg glemte å spørre deg hvordan det gikk;-( Nå sover begge de magesyke barna og jeg nyter roen i helgevasket hus. Klem
Babyonboard ;-) Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hei TiggyWinkle og Strikkballen! Det var kjempekoselig å treffe dere, og ja jeg kom også etterpå på alt det vi EGENTLIG skulle prate om.... Men det blir vel lett sånn når mødre treffes ;-))) (Det tar vi neste gang, for vi var enige om dette skulle vi gjøre flere ganger...) Jeg hadde også magesjau natt til fredag, men jeg velger å skylde på maten... Ble litt for mye olje og eddik på den greia jeg spiste... Men ellers var jo restauranten bra ;-)
strikkballen Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Hei, hei, begge to - og takk for kjempehyggelig treff!! Sorry at jeg ikke har svart før nå, men helgen var så nydelig at jeg ikke rakk innom pc-en. Var og besøkte søster i går, og hun virker mye bedre, nesten helt som hun pleier, men litt mer trøtt og litt kraftløs, stakkars. Også er hun selvfølgelig lei av å være på sykehus, med begrensninger på hva hun kan gjøre uten følge, i det nydelige været. Dette sa jeg til henne at jeg skjønte godt, at jeg også ville kjedet meg og blitt rastløs, at jeg synes det var veldig forståelig. Da tok hun hånden min og tviholdt med begge hendene, og fikk tårer i øynene... Også sa hun at "ja, jeg må jo bare fullføre behandlingen her, og jeg skjønner jo at de ikke kan utskrive meg før de ser at jeg er bra". Synes hun viser mer innsikt, og som sagt virker mye bedre. Men jeg får jo veldig vondt av henne, da, kjære lillesøsteren min, som har et stykke å gå før hun kan få det bra... Men -vi får ta en dag av gangen. Ha en fin dag! KLem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Å så godt å høre at søsteren din har den innstillingen - selv om det såklart er tøffe dager og uker....... Spurte deg akkurat i et annet innlegg hvordan det gikk:-) En dag av gangen er en god start - på hver dag vi våkner opp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå