Gå til innhold

Uflaks er mitt nye mellomnavn:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

2 måneder før bryllupet så brekker jeg storetåa skikkelig, brekt av en bit faktisk, og må gå med gips og krykker i 4 uker...og det kan ta opp til et år før jeg er helt bra igjen!! Hvor uheldig går det an å være?

Ikke akkurat det en trenger i en hektisk hverdag med to små barn og et bryllup på toppen...

Sorry altså, måtte bare få litt syting ut av systemet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkar=( Sender en trøsteklem og et håp om at tåend din er bra til bryllupet deres=)

Skrevet

Takk for klemmen...setter pris på litt trøst:)

Skrevet

Huff!!!

 

¨Høres skikkelig vondt ut!

 

Håper bruddet heles fort slik at det ikke blir en for stor hindring i tiden frem over!

 

*trøsteklem*

Skrevet

uff, det var leit:-(

får håpe du ikke halter eller noe slikt i bryllupet da, men det går vel bra, på to måneder rekker det vel å heles..

 

trøsteklem:-)

Skrevet

Takk for omtanken jenter!:)

Ha en flott helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...