Gå til innhold

mmmm.... chevre, brie og camenbert med fiken... mmmmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvfølgelig pasteuriserte oster, men i dag er det full skjemme seg bort dag. Er drittlei av å sitte i sofaen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååh! Det høyres berre heilt sinnsjuukt godt ut! Vil også haa! (Det er jo fredag, kanskje vi skal gå for ost/kjeks/ferskt brød i kveld)

Skrevet

Ja, anbefales!!! Det smakte helt sinnsykt godt! Tror jeg må hente meg en porsjon til! Eller kanskje jeg skal skjære opp litt vannmelon istedet, og late som om det er en varm solfylt sommerdag!

Har du gitt opp eksamen eller skal du ta noen i sommer? Jeg har bare klart 5 studiepoeng i vår, men skal konte på en eksamen i august, så jeg ender på 15. Da blir jeg ikke hengende sååå langt etter iallefall!

Skrevet

Eg har tatt 10stp berre, og meldte meg av den siste eksamenen no (skal ta den neste vår, sidan eg har levert alle oppgåver og møtt til undervisning kan eg berre vere heime med baby og så ta eksamen i juni)

Men har tenkt å ta 20stp til hausten, slik at eg ikkje blir hengande sånn etter - leita lenge etter fag med lite obligatorisk, men det blir litt spansk og litt historie.

Skal definitivt ha ostefest i kveld altså! Men kanskje eg skal skjære opp litt ananas no, vil også late som det er sommar... (7kg ananas for dag skal vist hjelpe på å sette i gang ting *hehe*)

Skrevet

Det er jo ikke rart at det hjelper. Med 7 kg ananas innabords, så er det ikke plass til babyen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...