sjettejuli Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 je som endelig skulle til byne og kjøpe trille til snuppa i dag... bikkja har gitt opp tilværelsen, må bare være inne...
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Regnet gjør noe med stavinga. Det pøøøøser ned, og jeg har IKKE tenkt meg ut!!
ava* Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 helt tragisk spør du meg!!! Nå skulle vi jo ha vært ute i hagen eller kost oss i solveggen:o/ Fyyyy f............. blir så lei. Istede for sommerkos har jeg ryddet i klesskaper idag og det syns jeg egentlig er høst og vinteraktivitet!
Løvemor79 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ja, det er noe dritt! Jeg har levert tuppa i barnehagen hver dag denne uka, med gåing og buss i fult regnutstyr, i høygravid tilstand. Puh!...
ღtili35ღ Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hadde jammen meg håpet på bedre vær da vi flyttet hit. Men nå sitter de oppe i nord å koser seg med sola mens vi holder på å regne bort.
Hmmmmmm Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 ikke noe morro nei, Å jeg har ikke bil så jeg må antingen sykle eller gå eller ta buss.. Så i dette vædret her så er det buss, men fy søren det er dyrt, 23kr om man ikke har såndt verdikort da er det 17kr.. så det går en del penger på det i uken...urk... så nu kan solen komme så jeg kan sykle istellet... hehe
Gjest thricane Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 hvis det er noen trøst....goværet er rett rundt hjørnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå