Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 ....vondt?! Eller blø? Hvis noe er galt? Kan det være noe galt selv om man ikke har vondt, blør eller noe? Hadde en heidundranes krangel med noen igår..som varte over 2 timer...jeg var sinna, lei meg, ophissa, irritert, forbanna, og nærtagen... Kan en sånn krangel gjøre at det går galt? Burde jeg sjekke dette opp? Følte den krangelen var som noen fysiske slag i magen!!!! Anyone?!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 mammaen min ble liggende på sykehus en mnd etter noe liknende, men hun fikk rier og litt åpning. du kjenner det nok hvis det er noe galt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har også vært ute for en skikkelig påkjenning.. Jeg skalv av sinne og frustrasjon, dette kjente jeg også godt i magen. Var veldig engstelig etterpå om det hadde gått utover barnet. Men jeg la meg på rygg å kjente etter spark, som jeg etterhvert fikk. Så jeg roet meg med at alt var bra med barnet. Har du kommet så langt på vei at du kjenner spark og bevegelse så prøv å kjen ekstra godt etter nå. Men mest sannsynlig tror jeg nok alt står bra til. Men jeg kjenner veldig godt til engstelsen og den dårlige samvittigheten en får etter noe sånt.
*Lenn* :-)) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Det er vel mest dette med stress og akutt sjokk som kan være alvorlig for babyen (bilulykke, dødsfall i familien, uventede sjokkbeskjeder etc) Tror ikke du skal bekymre deg for krangelen, men det kan jo være greit å huske det til en annen gang, at man styrer unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå