LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Altså, vet hva det er, men hva er det forkortelsen for? (sitter å leser til medikamentprøve, og er jo enkelte ting som bare går i svart her...)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2007 *klør meg i hodet*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Pulsløs Elektrisk Aktivitet!!! Dahhh!!! Er det mulig.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Hehe, svare meg selv samtidig som du svarte, men takk alikevel. :-) Kanskje ikke rette dagen for pugging, når tilogmed den var vanskelig... :-S
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Var faktisk helt tilfeldig dette assa, sitter og glaner rundt som vanlig ang akuttmedisin osv, kom over en ''test'' med de forskjellige rytmene , VF , VT, AS og PEA... hihi.. så ren flaks for min del;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Test? Har du link? Sliter litt med å lese EKG, er jo greit å få litt andre måter å lære på enn gebrokkene leger som ikke vet hvordan Zoll'en funker.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 http://www.uib.no/akuttmedisin/kurspakke/gjenoppliving/oppgaver/rytmediagnostikk/index.htm Der var den.. =)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2007 Stilig! Tusen takk, lagres, så får jeg plukke den frem når pugginga er unnagjort.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Bare hyggelig:) Sendte mail til den personen du ''fant'' fram til meg her forrige dagen og... Sitter spent hver gang jeg ser det er ny mail i innboksen..phuuu..hehe.. *kryss fingra for meg:)*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2007 Skal krysse jeg vettu! :-) Fikk akkurat vite om en nyansettelse her hos oss, en stilling som har ært utlyst. Og lettelsen var stor når det viste seg det var ei jeg gikk på skole meg, ei knallsmart rype med både fjellklatring og yrkesdykking i bagasjen. Skikkelig bra. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå