Gå til innhold

Tilbake fra ekstrakontroll hos JM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte dit på ekstra kontroll i dag for å måle BT. Var for høyt suist; 147/94, men etter 2 dager med FULLSTENDIG ro var jeg i dag nede på 138/79:) Herlig! Da hjelper det i alle fall å roe ned da i det minste. Men jeg hadde mer eggehvite i urinen og den lå på 2+ nå, Så JM mente egentlig at jeg godt kunne føde snart og hun håpte at jeg ikke dukker opp til timen på mandag:) GLIIIISE! HAr ikke sjekket åpning da, men slimproppen har definitift gått og mmurringene og nedpresset øker på for hver dag. JM mente det var gode tegn i alle fall. Men hun vil ikke strippe meg før jeg evt er på overtid da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får håpe du får føde nå da- og jeg også!

Skrevet

Så fint å høre! Jeg var også til ekstrakontroll i dag for BT, lå sist på 154/94, men i dag (2 dager etter) var jeg nede i 134/80. Skal inn til ny kontroll på mandag, jeg (selv om jeg har termin søndag, men er vel tvilsomt at noe skjer...)

Skrevet

Hei Maddemor

Ble litt nysjerrig nå. jeg var hos legen i går til kontroll. var 36 uker i går. alt var 'normalt', hodet var festet, MEN da jeg skulle gå, spurte sykepleier som tok imot urinprøven min meg om jeg hadde merket ubehag når jeg tisset. jeg sa nei, ingen kløe, ingenting. da sa hun at de hadde funnet bakterier i urinen min og at de skulle sende den inn til lab'en.

jeg glemte å spørre hva det kunne bety. men på journalen min står det 4+ på urin. har du peiling på hva det kan bety?

idag har jeg faktisk hatt murring i korsrygg og mage...

Skrevet

Det kan være urinveisinfeksjon kanskje?

Hos meg er det i forbindelse med svangerskapsforgiftning da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...