Gå til innhold

barnedåp


kokko

Anbefalte innlegg

NÅ har dere begynt å planlegge barnedåpen, skal dere ha barnedåp/navnefest... hvor mangen blir dere og hva servere dere?

 

Vi skal ha barnedåp den 17 juni og jeg regner med at vi blir ca 11 voksne 2 barn + dåpsbarnet...

til de har jeg tenkt å servere smørbrød og noen kaker.

 

smørbrødene lager vi selv... så jeg må bare finne ut hvor mangen smørbrød vi trenger og så har jeg bestilt kransekake, og jeg vil servere iskake til den og så tenkte jeg å ha to kaker til... trenger jo ikke 100 kaker... men det jeg tenker på er det feil med sjokoladekake? jeg er kjempe glad i sjokoladekake... tenkte svigermor kunne lage den for meg, hu er jo så flink på det, og så kunne jeg spørre min mor om å lage marsipankake eller en fløtekake så er vi jo klare... trenger jo ikke noe mer... eller har jeg glemt noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres bra ut. Jeg kommer nok også til å ha sjokoladekake, det er jo noe alle liker både store og små.

 

Vi kommer nok ikke til å ha dåp før i slutten av august. Da er lillegutt 4 md, men synes det var for tidlig i juni, og juli er jo alle bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha dåp nå 10 juni.

Blir vel 21 voksne og 3 barn.

Skal servere gryte,ris,salat og varme små baguetter.

Til kaker skal vi ha marsipankake (hovedkaka),marengskake og sjokoladekake.

Det holder i massevis for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det dåp i september, etter sommerferie og alle konfirmasjoner.

Da er småen 4 1/2 mnd.

Tenkte å bestille mat, men kaker lager vi selv:)

Ikke helt sikker på hvor mange vi blir,men ca 20 kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal også ha dåp 17 juni. vi skal ha smørbrød og noen kaker.

men vi blir vell ca 50 stk totalt med stort og smått...og d er kun nærmeste familie..vi trudde vi hadde små familier..huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, 50stk var mange!

Ja, kransekake er et must! Nam nam!!

Blir hyggelig med dåp!

Skal dere ha dåpskjole? Eller blir det annet antrekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha dåpskjole som min mor ha strikket.. den ble store søster også døpt i... men gjestene får ta bilder av han med en gang for stakkars han skal slippe å ligge i den hele dagen. så vi skifter litt utpå dagen til noe lettere. det er jo varmt nå og vi håper jo at det blir fint den 17 også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 19 totalt inkl 4 barn

Vi hadde middag is til dessert og

6 kaker, kransekake, gele og sjokoladepudding til kakene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha navnefest den 16 juni. Vi skal ha buffet og karamellpudding til dessert. Vi har ca 6 kaker til kaffen. Er 14 stk + navnebarnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kaker på 14 mann var mye! Nesten en halv kake på mann jo, du trenger sikkert ikke så mye=)

 

Vi hadde dåp i går, i strålende fint vær! Varmepumpen stod på 17 grader, så det var deilig å kjøle seg ned inne innimellom, hehe=)

Vi var 16 voksne og 3 barn inkl dåpsbarnet.

Hadde bestillt smørbrød og to kaker; en marsipankake og en moccakake. Så hadde jeg bakt en sjokoladekake og mamma en ostekake. Var myyye kake til overs! Ikke en eneste kake var halvspist en gang... I tillegg hadde vi ispinner som ble servert til de som ville ha når de ville ha, svært populært blandt barna! Samme var sjokoladekaka=) Stod Twist på bordene også til de som måtte ønske det.

Vi hadde ikke kransekake, det er noe jeg er vandt med til dessert sammen med Dronning Maud-pudding, så det droppet vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha barnedåp den 1 juli. Vi blir 18 vaksne og 6 barn + dåpsbarnet. Skal ha koldtbord på hotellet før vi skal heim til oss å ete kake og kaffi der :o) Har gjort det slik med dei to andre også, veldig greitt. Skal ha marsipankake, pærekake, kvæfjordkake, gelekake, + ei til kake?, ripsdessert og jordbær. Trur det skal halde :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi skal ha dåp 15juli.lokalet er bestillt,maten er bestilt(koldtbord), invitasjoner er sendt ut.. vi blir vel 19stk vis alle kommer!! kun nærmeste familie!

 

dåpskjolen er faktisk bryllupskjolen til min mamma som mormor har sydd om til dåpskjolen! den har alle 4barnebarn brukt,og vi blir d 5.. gøy :)

 

men mangler ennå en fadder.samboeren er treig altså.. vi skulle velge en hver,men han blir liksom ikke helt enig me seg sjøl! typisk han,haha. blir vel til at jeg må velge for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...