Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 4mnd etter fødsel har jeg fortsatt 7 ekstra kilo.Dessuten er ikke kroppen slik den var.trenger endel oppstramninger her og der. Dere som ble raskt gravide,var dere tilbake i førgravid form.Og la dere på dere like mye.Hvor lang tid tok det før dere var tilbake til normalen ettet andre svangerskap?
Synnøve Finden Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Etter nr var jeg i førgravid form etter ca 4 mnd, trente endel, ble gravid på nytt da og la på meg ca 15 kilo med nr to. Alt er borte nå, minste er ca 6 mnd. Men magen og rumpe er ikke som den engang var, men har ikke trent noe. Nok med to små, skal begynne igjen snart. Men føler kroppen er tilbake til normalen nå. La på meg mer med nr, ca 20 kilo.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 jeg la på meg 20 kilo i første svangerskap, ble gravid tre måneder etter fødsel, la på meg 15kilo til, pluss 5 til etter fødsel... Hadde kraftig bekkeløsning fra jeg ble gravid med nummer en til 6mnd etter jeg fødte nummer to, så jeg fikk ikke rørt meg i det hele tatt.. nå sitter jeg med 40kilo for mye som sitter hardt etter 2år uten aktivitet..
tre små... Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 etter nr 1 var jeg tilbake i ( så godt som iallefall) førgravid form 3-4 måneder etter fødsel!! trente nesten ingenting for å klare det! etter nr 2 har det vært mye vanskeligere..nå 1 år etter nr 2 begynner jeg å nærme meg men fortsatt litt løs hud på magen og nå har jeg vært flink til å trene de siste månedene! men jeg skal komme i mål;)
Joikaboll@ Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 La på meg 25 kg med den første av de to tette som var mitt tredje barn. Gikk ned igjen alt etter første måneden. En mnd til seinere var jeg gravid igjen, denne gangen gikk jeg opp nok 25 kg og gikk ned så godt som alt etter et halvt år. Startet så med p-sprøyte og la på meg 25 kg, sliter fortsatt med disse kiloene snart 3 år etter.
Mikaelle7 Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Har kommet veldig raskt tilbake i førgravid form etter begge graviditetene, yngstejenta er nå 9 uker og jeg er tilbake til normalen. Men er jo veldig individuelt da, jeg er så heldig at det går helt av seg selv, amming er utrolig effektivt for min del. Har forstått at det ikke er slik for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå