AneB Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 det er mulig å få tak i flaskesmokker til chicco-flasker?? Holder på å rable for meg... Angrer som f på at jeg kjøpte de flaskene, er jo umulig å få tak i deler!!!
Arb.ledig husmor Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hør etter der du kjøpte flaskene? Eg vet ikkje koss de flaskene er, eller hvilke smokker de flaskene bruke... Men eg fikk tak i flaskesmokker(et annet merke da enn til de flaskene eg hadde) på Sparkjøp... Siste stedet eg trodde de sku ha flaskesmokker...
AneB Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 På apoteket der eg kjøpte de har de sluttt å selge de... Har trålt alt fra sparkjøp til lekebutikker uten hell...
Gjest_1001 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Både mam ultivent smokkene, og avent sine passer på chicco flaskene ;-) Om det hjelper deg noe særlig? Ellers så har de vel chicco på apoteket på åsane senter såvidt jeg vet... eller på lagunen
AneB Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Gjrø de?? Men er ikke mam og avent silikon-smokker? Denne snuppa her nekter å ta alt annet enn latex. Har vært på åsane senter, de hadde bare chicco sine amme-greier, på lagunen har jeg ikke vært ennå, men drar asap! Takk! Noen flere??
Happy H Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 slet m d samme som deg,måtte bytte ut alle flaskene til avent vi
Gjest_1001 Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Ja, og forresten... Det apoteket på galleriet fører masse chicco... De har de sikkert der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå