~hope~ i 7.himmel Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Her er svaret jeg fikk fra nationalgeographic channel-norge. Hei igjen Jeg må dessverre skuffe deg bittelitt... neste gang vi kommer til å sende programmet er i september. Håper du kommer deg gjennom svangerskapet uansett og at fødselen går greit.... Det kan jo være artig å se programmet etter at man er ferdig også... bare for å se hvilket under man har vært gjennom. Lykke til! Med vennlig hilsen Stine
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 argh.. litt kjipt da. hadde jo gleda meg til det programmet jeg... =/ jaja..
Miss L å di Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 grrr... skulle ønske jeg kunne sende den til dere på et vis.. Tok den opp sist den gikk.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 de kan jo ikke bare sende del 1 nå og del 2 i september. det er dårlig gjort.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Er enig i det altså.Har ventet lenge i spenning nå-og det sto jo fortsettelse følger..Grr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå