skimre Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Så er vi i gang igjen:) ny pp nye muligheter!!! ********************************************************************************* Mandag 25. juni ********************** Tirsdag 26. juni ********************** Onsdag 27. juni ********************** Torsdag 28. juni ********************** Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Lørdag 30. juni ********************** Søndag 1. juli **********************
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Så er vi i gang igjen:) ny pp nye muligheter!!! ********************************************************************************* Mandag 25. juni ********************** Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** Torsdag 28. juni ********************** Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Lørdag 30. juni ********************** Søndag 1. juli **********************
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Så er vi i gang igjen:) ny pp nye muligheter!!! ********************************************************************************* Mandag 25. juni ********************** Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Lørdag 30. juni ********************** Søndag 1. juli **********************
Tredje barn på vei Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 ********************************************************************************* Mandag 25. juni ********************** Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp Søndag 1. juli **********************
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 ********************************************************************************* Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp Søndag 1. juli **********************
skimre Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 vi var så langt bak, at jeg *dytter* litt og spør om vi er ENDA flere?;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 ********************************************************************************* Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Dytter opp og spørr... noen som har fått EL ennå?? og hvordan går det med dere?? klem fra
Embalasjen *påovertid* Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Embalasjen 6pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp
Embalasjen *påovertid* Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 har EL i uke 24..midt på uka..så da regner jeg med at d blir rulling i høyet hele neste uke :-p
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Hehe..så bra...Tror jeg hadde EL nå jeg...hmm spennende å se om det hjalp med sex to dager før ca..Sambo kommer snart hjem så tror kanskje det blir rulling nå...woohoo..ikke sikkert det er forsent nå..hadde (tror jeg) EL i går rundt 18...så har forsatt litt tid... Lykke til da Embalasjen=o) Måtte det sitte hos deg nå, npr tiden kommer=o) klem
søljenes Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Embalasjen 6pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp FrøkenHåpefull Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp
Gullblomst Skrevet 11. juni 2007 #17 Skrevet 11. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Embalasjen 6pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp FrøkenHåpefull Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp Babyklar 20.pp
aikipia Skrevet 12. juni 2007 #19 Skrevet 12. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Embalasjen 6pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp FrøkenHåpefull Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp Babyklar 20.pp Aikipia 1. pp
Habby Skrevet 17. juni 2007 #22 Skrevet 17. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Embalasjen 6pp Hopeful 1pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp FrøkenHåpefull Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp Babyklar 20.pp Aikipia 1. pp
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 17. juni 2007 #23 Skrevet 17. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Embalasjen 6pp Hopeful 1pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp FrøkenHåpefull Mammaen til lillegutt Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp Babyklar 20.pp Aikipia 1. pp
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. juni 2007 #24 Skrevet 17. juni 2007 Mandag 25. juni ********************** Tinemor 4 pp på 9 måneder Tirsdag 26. juni ********************** Soria Moria ♥2pp etter SA♥ Onsdag 27. juni ********************** *BabyCakes*Prøver*1pp (er usikker på når IKM er så setter meg her) Torsdag 28. juni ********************** Sigyn 2pp tror ikm er i dag... Fredag 29. juni ********************** *mina* 3 pp Embalasjen 6pp Hopeful 1pp Lørdag 30. juni ********************** Alexanders mamma 19 pp FrøkenHåpefull Mammaen til lillegutt Søndag 1. juli ********************** *dreamer* 6pp Babyklar 20.pp Aikipia 1. pp Kajsa 1pp
Kasandre Skrevet 18. juni 2007 #25 Skrevet 18. juni 2007 1 juli på meg:) får sjå ka som skjer, e i 3 pp etter MA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå