*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 .....da går vi forhåpentligtvis av planet i Firenze=) Åååå gleder meg sån, håper bare det blir bedre vær enn hva dem sier på nettet. Håper på to uker med sol og 32 grader varmt=) Håper dere koser dere de neste to ukene, og oppfør dere imens jeg er borte ;-P
A4 Husmor.... Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Synes egentlig det er helt unødvendig å skrive det inn her! hi..hi... Jeg vil også reise til Italia
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 *blæh, blæh, blæh* måtte du si det!??? ikke bare litt grønn av misunnelse her nå dah!!! ) xxxxxxxx fingrene på at dere får fint vær kose dere myyye og riktig god tur!!!! klem...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Baklager =( Skal ikke si noe neste gang jeg=D Da sniker jeg meg ivei i all hemmelighet;-P
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 jo da... klart du må si ifra!!! vi kan jo bli bekymret over hvor du er blitt av veit`u!!!! ))
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 oki=) da hvisker jeg det litt forsiktig neste gang da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå